Jokaisen Helppi-keikkatyöntekijän tulee tuntea asiakaspalvelun perusperiaatteet. Sanotaan, että yhdellä huonolla asiakaskokemuksella on suuremmat seuraukset kuin kymmenellä hyvällä. Tällä tarkoitetaan sitä, että huonot kokemukset voivat jäädä helpommin asiakkaan mieleen. Siksi on erityisen tärkeää, että jokaiselle asiakkaalle jää myönteinen kokemus tekemistäsi keikoista. Tyytyväinen asiakas tilaa sinut todennäköisemmin myös uudestaan työkeikalle!


Helppi-keikkatyöntekijän palvelulupaus
Palvelulupauksessa 4H lupaa Helppi-asiakkaille, millaista palvelua he voivat odottaa tilatessaan Helpistä nuoren työkeikalle. Palvelulupauksen noudattaminen auttaa varmistamaan, että asiakas on tyytyväinen ja tilaa Helppiä jatkossakin. Tästä syystä sinun tulee noudattaa palvelulupausta.
Helppi-keikkatyöntekijänä:
- Vastaan aina saman päivän aikana kaikkiin asiakkaan tekemiin työpyyntöihin ja viesteihin Helpissä.
Jos ehdotettu ajankohta ei sovi, vastaan ehdottamalla toista aikaa. - Sovin keikoista reippaasti ja oma-aloitteisesti.
Sujuvalla yhteydenpidolla asiakas haluaa tilata minut uudelleen. - Teen työni hyvin.
Muistan kiittää asiakasta keikan jälkeen Helpin chatissa. Samalla voin vinkata kiinnostukseni tuleviin työkeikkoihin. - Pidän aina Helpin ilmoitukset päällä.

Pohdi
Miten hyvä Helppi-keikkatyöntekijä toimii erilaisissa tilanteissa? Vastaa alla oleviin kysymyksiin! Näet oikeat vastaukset, kun olet vastannut kaikkiin kysymyksiin.
Ensivaikutelma ja asiakkaan kanssa viestiminen
[wp_quiz_pro id=”7380″]
Aikataulut ja ohjeiden noudattaminen
[wp_quiz_pro id=”7384″]
Ystävällisyys ja ammattimainen käytös
[wp_quiz_pro id=”7385″]